2012. május 29., kedd

Men In Black 3 * * * *

Mondjuk azt ,hogy négy csillag.Szerintem talán még egyszer megnézem az életem során,de lehet hogy nem.Kicsit hiányzott nekem az akció,mintha a többi részben kicsit több lett volna.Erőltetettnek tűnt,nem tudom pontosan megmagyarázni ,de nem volt számomra egy kirobbanó alkotás.Az is lehetséges,hogy csak túl sokat vártam .Sokat rontott a dolgon az is,hogy nem moziban néztem.A mozi mindent sokkal jobbá tesz,a jó filmeket meg egy rossz kamerás verzió nagyon elronthatja.Azt mondom ,aki tudja nézze meg moziban,mert megéri.A színészek is briliánsak,mint mindig.Nekem az első rész marad a kedvencem,ez már nem fog változni és talán sokan így vannak ezzel.Számomra hihetetlen,hogy Will Smith 14 év alatt semmit sem öregedett :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...