2012. augusztus 13., hétfő

Vaníliás Bundáskenyér Nigella Módra

Tudom sokan nem bírják őt,fogalmam sincs miért,de én akkor is szeretem és bárki bármit mondjon tud főzni.Aki mást mond,bizonyítsa be azt,hogy nem tud.Minden körülmény adott számára,hiszen gazdag előkelő család sarja.Nem volt nehéz összegyűjtenie a saját szakácskönyv magánkönyvtárát sem,pont ezért.
Egyszer láttam tőle ezt a receptet és ki kellett próbálnom.Akkor nem készült róla csodás kép,ezért ezt hanyagolnám és helyette az eredetit teszem fel.


  • kenyér
  • tojás
  • tej vagy tejszín
  • cukor
  • vanília vagy aroma,esetleg cukor
  1. Felverjük a tojást,cukorral ,vaníliával és egy kis tejet vagy tejszínt adunk hozzá.
  2. Kisütjük vajon vagy olajon,de nem kell olyan sok mint a rendeshez.
  3. Ha kész meghintjük porcukorral esetleg mellé lekvár.

Tudom szokatlan,de higgyétek el nagyon finom desszert.Ha nincs erőnk vagy kedvünk a sütögetéshez,ez tökéletes.

5 megjegyzés:

  1. De jó, ötletet adtál reggelire!

    VálaszTörlés
  2. Ooh én nagyon szeretem Nigellat, szerintem nagyon-nagyon jó kis amerikai receptjei vannak:) Ez is biztosan isteni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van,próbáld ki.Mondjuk ő angol de nem mindig látszanak a receptjein.

      Törlés
    2. uh' eskü angolt akartam írni, na de mindegy egybként ki fogom próbálni:) majd írok milyen lett:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...