2012. június 17., vasárnap

Csirkés Paradicsomos Farfalle

Rém egyszerű,ha mondjuk valami tésztás ételt szeretnél gyorsan.Ilyen melegben kinek van kedve órákat vacakolni a konyhában,ráadásul a tészta ilyenkor is tökéletes.
Hozzávalók:
                 -fél kg csirkemellfilé
                 -2-3dl paradicsomszósz vagy sűrítmény
                 -farfalle tészta
                 -1fél fej vöröshagyma
                  -cukor
                  -pirospaprika 1 teáskanál ide pont elég
                  -só vagy vegeta
                 
Csirkéből csináltam,feltettem mint egy pörköltöt (hagyma dinsztelés+pirospaprika és só vagy vegeta),picit lepirítottam a húst is,majd paradicsomszószt (vagy  sűrítmény ) tegyünk hozzá kb.1-2 evőkanállal.Amikor a hús megpuhul,mehet rá a többi kb.1dl paradicsomszósz és a tészta.Főzzük összes addig,amíg a tészta jó nem lesz.Közben pótolhatjuk paradicsomszósszal azt,ami elpárolog.Én szoktam cukrot is beletenni,picit édesebb lesz maga a szósz.Aki pedig szeretné sajttal tudja bolondítani.
Mindig mondtam,hogy recept írásban extra béna vagyok, ezért bocsánatot kérek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...