2012. augusztus 11., szombat

Házi Csirkés Kebab

Az egyik legfinomabb és legegyszerűbb étel.Míg az eredeti zsírban tocsog,bár sokan azt is szeretik,addig ez teljesen baráti.Való igaz már csirkéset is lehet kapni és az isteni.Én ezt a vonalat követem és eddig rántott húsos fetás változatot csináltam,de tegnap barátnőméknél grilleztünk és beleszerettem a Knorr Kebab kiadásába.
Sok sok zöldséget felaprítasz,lepirítod a a  befűszerezett csíkokra vágott csirkét (én pici vízben főztem le max 10 perc és kész).Elkészíted a szószt  és utána már csak tekerni kell a tortilla lapokat.Utóbbi feladat nem nekem való,igazi tekerő analfabéta vagyok és mindig minden kihullik.



Tegnap kukoricát is grilleztünk,ami nekem premier volt,mert sose kóstoltam még. Nem kaptunk tökéletes minőségű kukoricát,de ennek ellenére finom lett.Én úgy éreztem,mintha még édesebbé vált volna a grillezéstől.Tettünk rá citrus-vajas kencét is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...