2012. szeptember 30., vasárnap

Egyszerű Vaníliakrémes Cupcake

Egyszer már készítettem  Nutella Cupcake sütit,azt volt nekem az első.Látszik,hogy nem voltam annyira kreatív hangulatban ma.Sajnos betett a tortadíszítő és nem tudtam használni.Alapból másnak készült egy bizonyos márkajelzéses lett volna,de mivel a színek sem olyanok lettem,amilyen kellett volna ezért az egész kudarcba fulladt.Tehát maradt a sima teszem ,ahogy jön dekoráció érdeklődés hiányában.Viszont ez az én gondom,az én mai butaságom valójában jó móka.
A muffin alapom MILKA csokis volt,tehát olvasztott csokit tettem a tésztájába és a közepében is van egy kocka.Adagokat nem írok,muffint mindenki tud szerintem nagyjából készíteni és azt hiszem van itt az oldalon is recept már,ha nem menne.
Gyerekekkel is el lehet készíteni,garantáltan leköti őket.


A krémhez:
-1 doboz Philadelphia natúr sajt
-1 kis dobozos tejszín 2dl
-cukor
-vanília aroma
-színezék
-díszítéshez amit szeretnétek

  1. A tejszínt felverni.A krémsajtot cukorral,aromával kikeverni.
  2. Utána a tejszínhez mehet a massza.
  3. Szétosztani és színezni.
  4. A kihűlt muffin tetejére mehet a krém és a dekoráció.
érdemes egy kicsit megnyirbálni a muffin tetejét,a púpos részt 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...