2012. október 4., csütörtök

Duplacsokis Cookie

Végre eljutottam odáig,hogy elkészítem.Igazából ez egy saját recept,de ahogy nézegettem külföldi oldalakon nagyjából megegyezik és a végeredmény is jó lett.

Nem szoktam méregetni főzéskor és mindig elfelejtem figyelmi,miből mennyit tettem bele.Nagyjából most megjegyeztem,de a liszt továbbra is homály.Azt tudom mondani,annyi liszt kell bele,amennyitől már majdnem tészta állagú lesz a massza.Olyan legyen,hogy a kezeddel tudd formázni is de még egy kicsit ragacsos legyen.


  • 3 evőkanál vaj
  • 1csomag sütőpor
  • 1db tojás
  • vaníliás cukor vagy aroma
  • ízlés szerint cukor,nem árt kóstolgatni a lisztezés után kb.4 evőkanál
  • liszt,amint írtam az imént 
  • ét és tejcsokidarabok (nekem csokicseppek voltak,amit a Culinarisban vettem 400ft egy csomag)
  1.  Sütőt bekapcsolhatjuk már az elején.
  2. A vajat kikeverem a cukorral és a tojással,aromával .
  3. Hozzáadom a csokikat és a sütőport.
  4. Most jöhet a liszt és annyi,hogy jó massza legyen,ne folyékony.
  5. Tepsire golyókat halmozunk belőle és lenyomkodjuk,hogy lapos legyen de nem kell annyira.Ne tegyünk közvetlenül egymás mellett őket,hagyjunk helyet köztük.
  6. kb.10 perc alatt megsüt
Utána beletehetjük dobozba,egy darabig eláll .Suliba is remek nasi a gyerekeknek.

1 megjegyzés:

  1. nyam nyam:D

    great blog:)

    follow you!

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...