2012. augusztus 9., csütörtök

Chilis Spagetti Koktélparadicsommal

Mivel nem szeretem a hagyományos spagettit a darált hús miatt ezért néha sonkásat szoktam csinálni.Sajnos azt már meguntam és egy egyszerű chis-paradicsomos ételt szerettem volna összehozni.Aki nem szereti a csípőset az ne is próbálkozzon vele (chili nélkül is finom)!Ha kész utána jól megmosni a kezeket!!!!!
Sajtot direkt nem tettem rá,azzal az egész étel íze megváltozott volna és elnyomott volna minden más ízt.

  • 25dkg koktélparadicsom
  • 2 db chili paprika
  • spagetti (mondjuk egy csomag fele elég két személyre)
  • olaj
  • bazsalikom (ha lehet friss,bár nekem nem volt)
  • fokhagyma 
  1. Kifőzöm a tésztát és félreteszem.
  2. A paradicsomokat serpenyőbe dobom és olajon lepirítom,hogy a héja szakadozzon,majd az apróra vágott chili és fokhagymát  szintén pirítom pár másodpercet.
  3. Utána teszek a serpenyőbe pár kanál vizet,sót,bazsalikomot.Utána megint pár kanál vizet és  egy pici szaft maradt .Összesen a kettes-hármas lépés 4-5 percet vesz igénybe maximum ezért nem elmenni mellőle.
  4. Lekapcsoljuk a gázt és átforgatjuk benne a tésztát.Ehetjük is!




Tudtam volna még fokozni az ízeket,de azt majd legközelebb bemutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...