2012. június 2., szombat

Rántott sajtrúdak fűszeres panírban- hal formájú rizzsel gyerekeknek

Mostanában elég kreatívnak érzem magam,mert teljesen nyugodt életet élek.Azt írtam gyerekeknek,de mivel nincs itthon a fiam, magamon teszteltem.Szerintem sokkal jobban meg lehet velük etetni az ételeket,ha érdekesen van tálalva.A felnőttek a szépségre mennek,a gyerek meg a formákra.
Nem hinném,hogy bármilyen recept szükségeltetik.A rántott sajthoz befűszerezzük a panírt (de lehet kapni már zacskósat,amit én nagyon szeretek),rúd formára szeleteljük és duplán bepanírozzuk.Általában mindenkinek van otthon süti kiszúrója,mert én azzal csináltam a hal formát.A formába töltjük a rizst,lenyomkodjuk aztán óvatosan felemeljük ,hogy ne essen szét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...