2012. augusztus 21., kedd

Chilis-Paradicsomos Tészta

Nagyon rákattantam a chilire és a tésztára.Rém egyszerű és gyors,pont voltak hozzávalóim itthon és összedobtam.


1 főre

  • 1 konzerv paradicsom fele (egész),persze friss paradicsomból a legjobb csak az nem volt itthon
  • bazsalikom
  • 1 chili paprika 
  • spagetti tészta 
  1. A chilit apróra vágom (mag nem kell)  és lepirítom   egy picit,majd mehet bele a paradicsom kockákra vágva és vele együtt a levéből is.Bazsalikom szintén apróra és a só is mehet bele.
  2. 5  percet forraljuk,közben kicsi vizet rakunk mindig alá,hogy ne égjen le.Utána felöntjük annyi vízzel,hogy a tészta megfőljön benne.Akkor van kész,ha az össze víz eltűnt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és finom !A napokban csináltam én is csak friss paradicsomból!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Ma megismételtem és már vettem paradicsomot és abból csináltam.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...