2012. szeptember 17., hétfő

Forró Mézeskalácsos Étcsokoládé

Rajtam már téli és karácsonyi láz van,szeptemberre nálam ez már eluralkodik.Sokszor iszok forró csokit és ízesített kávékat ilyenkor,de nem vagyok milliomos,ezért nem engedhetem meg magamnak a Starbucks vagy McCafé változatot minden nap.Házilag is szoktam készíteni finomságokat.
Többet is fel fogok tenni,de ma ezt találtam ki és isteni volt.


  • 2dl tej
  • 2 csipet mézeskalács fűszerkeverék
  • 6 kocka étcsoki (célszerű valami finomabbat venni 200-300ft ért már lehet és az elég 2-3 alkalomra )
  • tejszínhab (elhanyagolható )
  • fahéj (tejszínhabra)
  1. Összeforraljuk a tejet a fűszerkeverékkel,levesszük a tűzről és felolvasztjuk benne a csokit.
  2. Tejszínhabot teszünk rá és megszórjuk fahéjjal.
Mikróba is lehet:A tejet ,fűszert és csokit egy pohárba tesszük (mikrózható) másfél percre.Kevergetjük,amíg teljesen szétolvad a csoki.Majd mehet a tejszín és a fahéj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...