2012. szeptember 7., péntek

Hamis Virgin Pina Colada

Vettem egy mini ananászt és elgondolkodtam mit kezdjek vele.Pár napja ittam mozi előtt egy alkoholmentes  Pina Coladat és ez megmaradt bennem.Volt otthon egy kis 2dl.-es kókuszvíz és tejszín is.Ezzel tudtam kicsit helyettesíteni,őszintén nem tudom mi kellett volna még bele,de ez nekem bejött.

  • 2dl kókuszvíz (CBA-ban vettem 200ft-ért)
  • 1dl tejszín
  • egy mini ananász leve és darabok,esetleg egy nagy ananász fele 
  1. egy fél literes kancsóba vagy pohárba öntjük a kókuszvizet ,az ananász levét kinyomjuk és hozzáöntjük.
  2. Ananász darabokat is dobunk bele,majd a tejszínt ráöntjük elkeverjük,jeget teszünk bele és kész is (ha jó az ananász nem kell hozzá cukor,mert elég édes lesz)

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...