2012. augusztus 17., péntek

Chilis Citromos Tészta Csirkével

Vettem a Culinarisban kínai tésztát és gondoltam csinálok majd belőle valamit.Ilyen jellegű étterembe nem járom,mert nem az én világom és csak egyetlen dolgot szoktam ott enni,ami nem más mint a rizstészta magában.Ilyesmit szerettem volna,de hús nélkül nem lehet egy férfi elé tálalni,ezért csirkével csináltam.Nagyon rákaptam a chilire,igazán finomabbá teszi az ételeket.a citrom az már csak egy plusz .




  • kínai tészta és ha nem kapsz csak úgy egymagában,akkor vegyél párat abból a 60ft-os levesből (mondjuk két főre négyet)
  • egy chili apróra vágva és mag nélkül
  • friss bazsalikom és petrezselyem
  • egy fél citrom leve
  • valami fűszersó a csirkére (nekem maradt itthon kebabos,azt tettem bele)
  • 50 dkg csirkemell csíkokra vágva
A chilit lepirítom a hússal ,fűszerezem,apróra vágott bazsalikom és petrezselyem is mehet rá,majd felöntöm vízzel.Citromlé is mehet rá.ha puha a hús tegyük bele a tésztát.Pár perc alatt készen is van.Persze,ha elfött a víz akkor pótoljuk,mert máshogy nem fő meg a tészta.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...