2012. július 23., hétfő

Nutellás Tallér

Tegnap este nagyon megkívántam valami csokis sütit.Nem volt otthon más csak Nutella ezért abból alkottam.Igazából csak összedobtam pár hozzávalót,amit úgy láttam jó lenne és a végeredmény egy finom és gyors finomság lett.
  •  6 evőkanál nutella
  • 3 evőkanál kakaópor
  • kis doboz tejszín
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 csomag sütőpor 
  • két tojás
  • még cukor ha nem elég édes
  • kb.6 evőkanál liszt
  1. nutellát tejszínnel,vaníliás cukorral,tojással kakaóporral kikeverjük
  2. majd mehet bele annyi liszt abba hogy ne legyen túl sűrű,de nem is annyira folyékony(kb.6 evőkanál)
  3. Nekem van olyan sütőformám,amiben korongokat lehet gyártani.Akinek nincs az kivajazott vagy sütőpapírra kanalanként adagolja,egymás mellett helyet pedig hagyni,mert összesül.Ha túl lágy lesz a tészta,akkor szétfolyik,ezért erre figyeljetek.
  4. Előmelegített sütőben kb.8 perc alatt készen is van.Ne süssük túl,mert akkor kemény lesz.Elvileg egy nagyon puha tésztájú sütit kapunk,legalábbis nekem az lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...