2012. november 11., vasárnap

Csirkés Penne Tészta Salsa Mártásban

Nem tudtam milyen nevet adni ennek az ételnek,mert valahogy hülyén nézett ki leírva a salsás szó.Tehát ez egy gyors étel,hamar megvan.Az ötletet egy Kotányi (azt hiszem) por adta,amihez paradicsompürét kell adni.Újdonság egyébként van 5-6 variációban .Én a Salsa variációt választottam és csirkével párosítottam és penne tésztát.Szintén egy olyan recept,amiről nincs kép.Este nagyon rossz képek születnek a fény miatt,ezért halott ügy.Picit egyébként csípős étel.
2-3 főre
-50dkg csirkemell vagy  lehet kevesebb is (nekem kb.30dkg volt)
-25dkg Penne tészta
-két kicsi konzerv paradicsomsűrítmény
-1 evőkanál cukor
-Salsa por (Kotányi azt hiszem 150ft max)
-aki szereti sajtot is tehet rá a végén

  1. A csirkemellet csíkokra vagy kockákra vágjuk,megpirítjuk és  a salsa por negyedét hozzáadjuk,majd felöntjük vízzel.
  2. Főzzük kb.15 percig utána öntsük fel annyi vízzel,hogy a tésztát mellé tudjuk dobni.
  3.  A maradék port kikeverjük a paradicsommal és egy evőkanál cukorral.
  4. Amikor megpuhul a tészta is (víz már csak egy pici maradhat rajta)  önthetjük rá a szószt,egy két percig összefőzzük utána készen is van.Fontos tényleg,hogy ne legyen már rajta víz maximum egy deci elfér,azt felszívja a tészta.
  5. Tálalás előtt sajtot is szórhatunk rá,de nélküle is isteni finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...