2012. július 21., szombat

Áfonyás -Csokis Amerikai Palacsinta

Végre csináltam friss áfonyából,eddig ez valahogy lemaradt.Kicsit felturbóztam csokoládéval.
Az alap receptet nem írom le,szerintem már mindenki könyökén jön ki.Ha valaki nem tudja szóljon bátran és megírom.A tésztába tettem áfonyát és csokidarabokat,úgy sütöttem ki.A tetejére juharszirup lett volna a legjobb,de nincs itthon.Csokiszósz,porcukor vagy csak magában is tökéletes.

  • 10dkg áfonya
  • csokipasztillák vagy csokidarabok
  • 3dl tej
  • 2 tojás
  • annyi lisztet adunk hozzá,hogy sűrű massza legyen
  • 1csomagvaníliás cukor
  • 1 csomag sütőpor
  • porcukor


2 megjegyzés:

  1. de jól néz ki
    Tetszik a blogod.
    Bekövettelek.
    Kérlek, ha van egy kis időd, nézz be hozzám, rám férne pár követő, most elég erőteljesen gyúrok a 100ra.:Dd
    A blogom: www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com
    előre is köszii xx

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...