2012. augusztus 10., péntek

Citromosjoghurt Túrótorta-Sütés Nélkül

Valójában egy teljesen spontán ötlet volt.Mivel nincs jelenleg torta formám ezért tepsiben csináltam,de magas falú.Sajnos több túró szükséges és akkor az elképzelésemnek megfelelő sütit kaptam volna,Sokkal magasabb krém,de ha ezt formában csináljuk ,lehet jó is lesz.Nagyon bejött,igazán finom lett.

tésztához
  • vaj
  • darált keksz
  • 1 evőkanál porcukor
  • 2 evőkanál kakaópor
Nem tudom pontosan mennyi a vaj és a keksz,mert nekem nagy volt a tepsi.Ha torta formában készítitek akkor kb.10dkg vaj és annyi darált keksz,hogy felvegye és formázható legyen.A vajhoz adjuk hozzá a cukrot és a kakaóport,keverjük ki majd mehet a keksz. A forma aljára nyomkodjuk és majd erre jön a krém.

A krém
  • 1 kis doboz tejszín
  • 25dkb túró
  • 3doboz danone görög citromostorta joghurt ,de sima is megteszi
  • 2 csomag zselatin
  • porcukor
  • vanília
A túrót kikeverem a joghurttal,kicsi cukorral,vanília aromával .A zselatin elkészítése  a csomagoláson van (ebben még én is új vagyok).amint hűl pár kanállal hozzákeverek a krémhez,majd a felvert tejszínt is hozzáadom.Ez a krém mehet rá a tésztára.A tetejére pedig citrom szeletek és zselatin.ami a másikból maradt ,azt is felhasználhatjuk.Behűtjük,legalább egy éjszakára.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...