2012. szeptember 15., szombat

Túrós Torony Rétes

Megpróbáltam egy másik formában elkészíteni és ez lett belőle.A képen kettő szelet van egymásra pakolva,szóval azért nem kötelező ennyit egymásra tenni.

  • Egy csomag hajtogatott rétestészta
  • 25dkg túró 
  • 1db tojás
  • vaníliás cukor
  • egy fél citrom leve
  • vaj (a tetejét megkenni)
  1. A réteslapokból kockákat vágunk (több lap lesz egyben nem darabonként)vagy három hosszúkás részre és  majd ha kész,felvágjuk fel.Én kockáztam ,ezért úgy írom le.
  2. A túrót ízlés szerint cukorral,a fél citrom levével és a tojással kikeverjük.
  3. Rétegezés:Egy pakk kocka lap rá úgy két-három evőkanál túrós krém,majd rá megint egy lap tetejét és ismét túró és a végén szintén egy pakk a tetejére.
  4. Nekem egy csomagból négy süti lett,mert egy egyiket több réteggel csináltam.Ha ezzel megvagyunk előmelegítjük a sütőt,de csak éppen hogy kapcsoljuk be,mielőtt lekenjük a réteseket.
  5. Megkenjük olvasztott vajjal és megszórjuk vaníliás kristálycukorral.Olyan 15 percet sül és készen is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...